Samen werken aan bereikbaarheid

Zaterdag 7 september 2013

In een jaar gebeurt er doorgaans veel. Voor de een natuurlijk meer dan voor de ander, en in de ene branche natuurlijk ook meer dan in de andere.
Nu zegt bijna iedere klant die niet in de telecom zit ,,is het voor jullie nog wel bij te houden” . Ik antwoord dan meestal met ‘het gaat nog net’, maar het is wel pittig om voor je klant altijd in de ‘driver seat’ te blijven zitten, want dat is wat jij als dealer en je klant natuurlijk wilt.
Wij als dealer om onze klant goed up-to-date te houden in alles wat hij bij ons heeft afgenomen zoals zijn abonnementen, zijn internetlijnen, zijn toestelvoorraden en ga zo maar door.
Nu weet iedereen die het afgelopen half jaar niet onder een steen heeft gelegen dat alle mobiele providers hun proposities hebben aangepast waarbij vooral de Onbeperkt varianten in het oog springen.
Simpel gezegd hoef je bij maximaal nationaal gebruik (inclusief data) niet meer dan €. 70,00 per simkaart per maand kwijt te zijn. Als je nog rekeningen hebt die bij louter nationaal gebruik boven dit bedrag uitkomen dan wordt het tijd om je abonnement(en) eens tegen het licht te houden.
Wij hebben dat als dealer voor bijna al onze klanten de afgelopen maanden reeds gedaan, maar we zien toch nog te veel dat er gebruikers zijn die te veel betalen.
Ik zou zeggen kom ik actie, lever facturen aan en kijk wat de mogelijkheden zijn om snel mogelijk tot een lagere factuur te komen.
Nu zeg ik op voorhand dat providers er niet zijn om alles weg te geven en in het verschuilen achter vage migratieregels zijn ze allemaal een ster, maar in veel gevallen mag je migreren en zal je maandelijkse factuur aanzienlijk dalen.
Toch lekker in een tijd dat het allemaal wat minder gaat.
Tot de volgende Mening,
Joost Schimmel